• kategoriar

  • februar 2010
    M T O T F S S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728

Filmkurs

Eg har idag vore på kurs i filmskaping. Lucky me 🙂

Eg fekk plass på eit todagarskurs i filmskaping, og i dag har vi hatt teori omkring filmskaping, samt at vi har starta prosessen med å lage ein film (lage premiss, manus og storyboard).  Gruppa eg er på fekk ikkje tid til å starte filminga i dag, så i morgon vert det opptak og redigering.

Eg kjem tilbake i morgon med meir info og nyttige tips når det gjeld å lage film. Då vil de få vite kva det som står i parentesen i avsnittet over her, inneber av aktivitet.

2 kommentarar

  1. Så gøy dette høyrest ut! Og – så heldig du er som få vere med på dette:-) Gler meg til å høyre meir. Eg skal og vere med på eit lite kurs snart, om det å legge ut små filmsnuttar på web. Dette kan eg ingen ting om , så eg er svært sugen på å lære. Heidi

  2. Spennande kurs Marlyn, heldig er du ja. Då får vi snart sjå film av alt du har laga til no:-) ?

Kommenter innlegget